Pasted Graphic

Tevreden met je actuele, individuele loopbaancoaching?

Als professioneel loopbaancentrum zijn wij steeds begaan met de klantentevredenheid van mensen die bij ons in coaching zijn. Daarom staan wij regelmatig stil, nemen wij de tijd om samen de inhoud van onze coachingsaanpak te bespreken. Voor de ene persoon gaan we te snel, voor de andere persoon gaan we iets te traag. De ene persoon heeft noodzaak aan concrete tools, vragenlijsten en tekstmateriaal. De andere persoon wil énkel zijn of haar verhaal doen. De ene persoon heeft een zeer aktieve begeleiding nodig, de andere persoon wil eerder met rust gelaten worden.

Wil je specifieke, individuele wensen en verwachtingen formuleren dan kan dit in de eerste plaats bij je
persoonlijke loopbaancoach. Heb je de indruk dat je loopbaanwensen niet gehoord worden of bepaalde afspraken niet nageleefd worden dan kan je steeds contact opnemen met de verantwoordelijke van de VDAB via een voorafbepaalde, duidelijke klachtenprocedure. Krijg je daar geen gehoor dan kan je contact opnemen met de Vlaamse Ombudsdienst om je grieven bekend te maken.

Van bij de start van je individuele loopbaancoaching worden al deze afspraken glashelder meegedeeld en contractueel vastgelegd.


Goed begonnen is half gewonnen.
Samen maken we er werk van.

Stefaan Devogelaere
Erkend Psycholoog
Erkend Ergotherapeut Riziv
Erkend Loopbaancentrum



Pasted Graphic